Nytt år - ny mig!

Jag har satt upp nyårslöften för mig själv i år!
Det är nog första gången på många år som det hänt! Hade ett nyårlöfte att jag inte fick äta godis på ett år när jag gick i mellanstadiet, och klarade faktiskt det!
Men nu är det tid igen!

1. Jag ska träna 2-3ggr i veckan. (Vilket jag redan börjat med - simmar/tränar på badhuset)
2. Flytta hemifrån. (vilket är verklighet inom kort)
3. Klippa frisyr! (Har hittat en frisyr i min Moore tidning som jag vill ha!)
4. Skaffa mig ett jobb! (Visst låter det hemskt att jag är arbetslös - Men det är ju på bättringsväg!)
5. Äta mindre choklad. (En flickas bästa vän...)

Men med detta ska jag starta ett nytt bra liv under det kommande året!
Prata med mamma och hon ska ta med oss alla till Turkiet i maj i med hon fyller "gammal"!
Sen ska vi dra till SRF med vännerna i år! Underbar musik för min själ!
Sen får vi se om vi hinner med Hultsfred i år också... vill ju inte missa my beloved; Ville Valo!
Vilket ögongodis den killen är.... ojoj...

Sen måste jag ju så klart ägna en rad åt Philip.
Den 1/1 kl.00.00 firade vi 4 år tillsammans!
Helt galet vad tiden går!
Men kär o galen kommer man vara länge till hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0