Städa...städa!

Jag och Billy bestämde oss för att börja våran fotokarriär med att städa fotostudion så den blev skinande ren!
Så satte vi in nya möbler och mattor... Snygga egendesignade lampor!
Fixade en soffhörna och snygga stolar. Jag fick mitt sminkbord med speglar och snurrstol!
Jag är så stolt över vårt hårda arbete!

Vi har fortfarande saker där som INTE ska vara där... men man kan inte göra allt på en gång!
Så nästa gång vi är där så ska vi palla flytta på en soffa, en hylla och en fotölj, som inte ska vara där...

Plus att vi ska köpa skärmar som ska stå runt trumsättet som också står där... Plus att stället behöver lite grönt!
Så en stor plastpalm eller något liknande hade ju inte skadat!
Hela rummet är inrett i något sorts 70-tals retro!
Brunt och grönt... fast på ett BRA sätt! Det blev supermysigt där i alla fall.
Hoppat våra kunder känner samma sak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0