Tack för en mycket trevlig kväll!

I lördags var vännerna här!
Jag är väldigt förvånad att alla som bjöds dök upp! Ju fler desto roligare...!
Det hela började med fördrink när vi väntade på Jessicas ankomst.
Mamma och jag tog likör, vitchoklad likör! Supersött men sååå gott!
Pojkarna tog whiskey av alla dess slag... Något de uppenbarligen redan testat ett par innan på dagen innan de ramla hem till mig kl. 6!
Äntligen kl. 19.15 ramla stackars Jessica in genom dörren fortfarande iförd sin dagliga outfit med Wilys märken. Så hon fick sig sådär... 5min att INTE se ut så mer...!
Sen var det att hugga in på maten! Det var massor av mat och jag till och med rädd att innan på dagen att detta kommer inte räcka! Men acj vad fel jag hade... Där var mat kvar till ett helt kompani!
Och ändå hade jag räknat ut... Att 6stora pojkar + en jessica och jag själv = Mycket mat!
Jaja... det var ju inte mer med det att det hamnade i risotton dagen efter!
Dock tror jag att vi drack avsevärt mer än vad vi åt!
Det var en salig blanding av tequilla, Mintuu black, Coronna, wiskey och vin! Även lite jack smet in på ett hörn... ojoj...
Men roligt hade vi!
Detta får vi göra om snart mina kära små vänner!


Ps: Philip fick en José Jalapeño on a stick! Och de var bästa vänner hela kvällen!
(Litet intern skämt men det är kul för den som förstår! )Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0