Taco-kväll!

Härligt!
På lördag ska jag bjuda på tacokväll för mina kära små vänner!
Vi kommer väl bli en 7-9st som ska sitta och trycka huvudet fullt av tacos!
Hade tänkt mig att göra mohitos också... Mest för att göra det lite roligare. Men det ska finas Corona och Singha på bordet om inget annat, en sak som är säker!
Sen är det roligt att höra vad folk egentligen har för ingredienser när de gör tacos.
För min del ska det vara lite färs och mycket roliga grönsaker och frukter och ost!
En sak som jag brukar vara ensam om i min tacos är ananas. Det är supergott!
I och för sig förstår jag mig inte på männsikor som jag har gräddfil eller nått sånt... räcker det inte med chilisås eller liknande? är det inte slabbigt som det är?
Sen är där ju dom som bara kör hårda skal, och dom som har mjuka.
(Jessica får tolka den meningen hur hon vill!)

Men slutresultatet kommer bli störtmysigt vilket som helst! Med tanke på att Bobbo tar med sig tequilla!
Det var ju ända sen min födelsedag sen vi sågs allihopa!

Det är ganska skönt att man gör sånt här när man känner för det... Ingenting som ska vara krystat och framtvingat:
- För nu har vi ju inte setts på i månad!
Hatar sånt... Det ska komma naturligt. Och nu kände jag för att bjuda mina vänner på middag!
Helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0