Victoria Secret fashion show

Det är något som jag längtar till mer än julafton så är det Vicoria Secret Fashion Show.
Det är så underbart!
Männsikor jag berättat för att jag ska se det, undrar;
Varför jag är så intresserad? det är ju ett program för killar!

STOPP!
- För det första bara för att det finns tjejer i underkläder så bertyder det inte att det är en porrfilm!
- För det andra så klagar de över att tjejerna är smala! Det kan jag ju berätta att det är REN GRÖN avundsjuka!
För hade jag sett ut så hade jag varit lycklig! Det är vackert med smala männsikor.
De kan bära kläderna så snyggt plus att vem FAN vill se en valkig tant i string?
Någon? näää jag tänkte väl det!

Jag blir nästan gråtfärdig när de kommer ut med riktigt fina outfits med vingar eller stora kreationer på ryggen!
Så vackert det är!
Folk tittar på opera och blir rörda, men jag ser på Victoria Secret!
HAHA!

Pratade med min kära göteborgare Christer i telefon precis innan det började.
När jag avbröt honom "att nu skulle jag se victoria secret" så skratta han bara.
Han svarade bara att han kanske också skulle se det. Med den öl i handen och chips i den andra.
Min kommentar på den var helt klart: "att chipsen skulle inte finnas i din hand länge till!"
Han skrattade bara och kallade mig snuskig!
Senare fick jag ett meddelande där det stod: Du hade rätt... Det fanns mycket vackra magar!
Haha!

Det skulle varit min dröm... Om jag hade kunnat växa 5-10 cm och gått ner cirka 10 kilo så hade jag så gärna velat gå där. Vilken känsla!
Nu ska ni inte gå och tro att jag har dåligt självförtroende!
Visst jag har mina svackor jag med... Men jag vet att jag inte är ett dugg överviktig eller ens kraftig.
Men man kan alltid få drömma. Om en platt mage, fast rumpa och lång smala ben!
Vara snygg modell på Victoria Secret fashion show! 




Gräset är alltid grönare på andra sidan.




Detta är konst för mig:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0