årets alla marknader har börjat!

Jag gillar att gå och strosa på alla olika markander som sommaren har att erbjuda.
Träffa folk som man inte brukar möta.
Äta hemmalagade karameller och titta bland gamla böcker och tidningar.
Fynd hittar man alltid, om inget annat trevligt sällskap.

Igår var jag och Anders på Kiviks marknad.
Vi hittade vars en ylletröja alá Lusekofte design.
Så härliga var dom!
Jag kommer aldrig mer frysa kan jag säga.

Sen satte vi oss vid branten och tittade på havet.
Filosoferade på världen frågor, om man ska åka till Norge eller inte.
Skaffa minihund och hur romantiskt man ska vara på sitt eget bröllop?

Efter två timmar åkte vi hem igen.
Jag hälpte honom att packa inför en vandring utanför Båstad som sin familj och vänner.
En hajk som ska ta 3 dagar att gå.
Sen ska dom tälta eller sova i vindskydd. Äta ur stormkök.
Snacka om att få frisk luft för en månad!
Det kommer vara så härligt kan jag tänka mig!
Det jag inte kan tänka mig är att dessa typer kommer överleva i naturen i så många dagar.
Anders är mer fåfäng än vad jag är!
Kan se honom framför mig när han inte fått duscha och myggorna börjar attackera!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0