En trevlig överraskning!

Igår eftermiddag satt jag och mest gjorde ingenting.
Ganska tråkigt om jag får säga det själv.
Hade precis plockat fram alla färgkritor för att måla när det ringde på dörren.
Det var Philips pappa och två syskon.
Dom skulle bara titta förbi och se hur vi hade det.
(Detta var en extra stor shock då dom bor i malmö, vilket är 6mil bort.)
Jag bjöd in dem så klart.
Efter en stund ringde det igen.
Det var Bobbo, Månz och Philip.
Till sist var vi ett halv kompani hemma hos oss!
Det bara rulla på!
Därför bestämde vi oss för att köra och hämta massa massa pizza och sätta oss i den sena kvällssolen och mysa allihopa. Vilket vi är ganska duktiga på.
Efter hand kom det mer öl och Whiskey fram på bordet.
Sen hämta Månz gitarren... sen var det allsång!
Vi har nog inte skrattat så mycket på länge.
Det var riktigt mysigt.

Sådanna här stunder och överrasknignar som gör livet underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket trevligt, :)

2008-07-23 @ 11:55:47
URL: http://katilda.blogg.se/
Postat av: inthemake

Låter som en underbar spontan-kväll...:)

2008-07-23 @ 13:00:34
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Bobbo

ursäkta? jag hade varit där sen kl 11.. men tack endå... stog o spika staket som bara den.

2008-07-23 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0