Horton hears a Who!

Häromkvällen, efter en god middag, skulle Phillip, Bobbo och jag slå oss ner för att se film.
Jag har länge velat "Horton - Hears a Who!".
För cirka en månad sedan såg jag en intervju på Oprah med rösterna till figurerna; Jim Carrey, Steve Carell och Carol Burnett. Och jag fastnade direkt!
Klart det är teknad film vilket automatiskt innebär att jag kommer se den, men denna var något annat.
Det underbara var när vi såg den var vi alla tre så vädigt trötta och så fnissiga!
Vi satt och fnissade hela filmen egenom som ett par 5 åringar!

Filmen får en 5:a av mig utan problem!
Den är så värd att se!
Men jag rekommenderar ju så klart att ni ser den på engelska. För när man hör Jim Carreys röst och hur Horton rör sig så kan man se så många likheter. Nästan så man det är skrämmande!



Jag hittade direkt min favorit!
En liten gul fluffig gris/marsvin vid namn Katie.
Hon är den där skumma figuren som dyker upp vid jämna mellanrum i filmen, och gör himla underliga saker. Hon är så bedårande, även hon kan vara lite creepy i mellanåt.
Är hon inte för söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0