Igår blev det bara stranden...

Varmt varmt varmt!
Sommaren är underbar på många vis. Men när man inte kan vara ute för längde då det bränner överallt och man måste envisas om att sitta i skuggan och ändå(!) svettas, så tröttnar jag ganska snabbt.
Dock vet jag inte hur vädret fungerar. Det är grymt hett på land, men känner man på vattnet är det snorkallt!
Visst är det är inte bara lite vatten som ska värmas upp, men det har ju faktiskt varit varmt ett tag nu.
Och jag som är en sådan badkruka!
Jag badade endast 2ggr i havet när vi var på Cypern i maj månad. Det var för kallt.
Det var säkert 22 grader i vattnet... Men för mig var det för kallt.
Dock fick jag doppa huvudet när vi var ute med båten och skulle snorkla. Hade inte så mycket val och se fiskarna ville jag ju!
Näää... Det är inte lätt att vara liten och frusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0