Lillasyster och jag på stranden.

Min lillasyster ville ha nya foton på sig själv.
Och i med det var fint väder, så drog vi ner på stranden.
Dock blåste det alldeles för många sekundmeter!
Svårt att hålla en pose när man har två ton sand i ögonen och håret spretar åt alla håll!
Jaja... men det gick ganska bra.

Sen fick jag ha fotoskola med syster yster.
Hon stod där med min systemkamera i handen och såg allmänt vilsen ut.
Och så fick jag stå modell.
Till sist fick hon in klämmen på det och tryckte att riktigt bra bilder måste jag säga.
Har jag kanske odlat fram en ny fototalang i släkten?

Här är några kort från gårdagens fototsession:

  


  

Kommentarer
Postat av: inthemake

Kanonfina bilder! Önskar jag hade den talangen när det kommer till kameran ;)

2008-07-02 @ 13:36:33
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0