Lycklig som en 3 åring på julafton!

Igår kväll bestämde vi oss vänner, som dom nördar vi är, att ha nintendokväll.
Dock blev det inte så mycket nintendo alls över den här kvällen...
TV:n där nere ville inte hitta någon kanal som vi skulle spela på.
Jag tror vi satt i 2 timmar och förskte få skiten att fungera, men förgäves.
Därför blev det Family Guy, American pie och Ace Ventura istället!
Inte illa det inte!
Skrattade så mycket så jag hade ont i magen.
Men sen fick Philip faktiskt den ljusa idéen att vi skulle prova att koppla in nintendot på TVn där uppe.
Och det fungerade!
Så satt vi där som ljushuvuden till klockan mitt i natten.
Vi alla helt inne i Call of Duty 4 PS3.
Jag brukar inte vara ett stor fan av krigsspel, men jag rycktes med för det var så grymt spännande.
Och så fint gjort! Det kändes så äkta.

Idag är jag ensam hemma till eftermiddagen och gissa vad jag ska göra?!
Jag är det lyckligaste flickan i kvarteret!



Snacka om nostalgitripp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0