Marknaden av marknader!

I fredags var vi ett gäng som drog oss till, hör och häpna, Sjöbo.
Inget ställe som vi brukar bege oss till.
Men vi kan göra ett undantag för den stora marknaden alá Sjöbo!
Träffa massa männsikor som man inte träffat på evigheters evigheter...
Och stora inköp blev det också.
Såpbubblor till mig för jag var så rastlös.
Skoja om att man ska sysselsätta sig i oändlighet med såpbubblor.
Och man gör alla andra runt omrking sig lika glada.
Inget går upp mot en svärm såpbubblor när man är på dåligt humör!
Och alla mummsiga marknadskarameller!
Aj aj aj... Ruskigt dåliga för figuren, men det är ju bara en gång om året.
Inbillar jag mig i alla fall.
Hemmalagade smörkolor. Det är så vackert så jag kan gråta.
Philip köpte Spawn-tidningar. Hittade några gamla för riktigt bra pris.
Det är en superbra inspirationskälla, så det var ett givet inköp.
Lellky tittade på en t-shirt med texten: Analklåda.
Tyckte dock att den kunde bli lite osmaklig i vissa sammanhang, så tyvärr blev det inget inköp där.

Efter 2½ timme körde vi hem, väldigt nöjda med vår dag.
Köpte massa onyttig mat och for hem till oss.
Det knäcktes öl och Disney TP kom fram på bordet.
Det är alltid lika roligt och uppskattat!
Jag och Philip är champions när det kommer till det spelet.
Finns inte mycket vi inte vet om Disney.
Men våra motståndare låg bra till ändå.
Jag är riktigt imponerad!

Vid två körde jag våra vänner hem.
Tack för en riktigt lyckad dag!
 


Bubblor Bubblor Bubblor!

Kommentarer
Postat av: Sofie "soffan"

Vi MÅSTE köra disney TP när vi kommer till er..!! Så ska ni få er en riktig utmaning (A)

2008-07-22 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0