Nu börjar sakerna rulla in...

I eftermiddag ska jag köra och hämta mitt kökbord till den nya lägenheten.
Jag känner mig lite som en hamster just nu...
Samlar på allt som kan vara bra att ha när jag flyttar.
Igår kom jag över en Jotex katalog, och det skulle jag aldrig gjort!
Philip blev mäkta irriterad på mig när jag suttit och babblat om gardiner i timmar.
Men det fanns ju så mycket att titta på!

Jag vill ju att det ska vara perfekt...
Jag tänker inte bo där inga möbler matchar och det känns ungkarlslya över hela skiten.
Nej nej... Jotex here I come!


Kommentarer
Postat av: inthemake

hahaha, killar, dom blir griniga för att man lägger energi på "onödiga" saker, sen när allt är klart så inser dom att man hade ju helt rätt.....har tagit mig 3 år att hjärntvätta bort det svarta & kromade ur karlns ungkarlstänk..:))

2008-07-30 @ 11:36:14
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0