Nya ögonskuggan som gav blåtira!

Jag brukar hitta ganska fina fynd i realådorna i vanlga fall och jag trodde jag hade gjort ett helt fantastiskt fynd denna gång också. Inne på Zara hade dom en låda med ögonskuggor för 39:- styck. Vilket fynd tänkte jag!
Som var i behov ny ögonskugga.
Hittade en som var delad i två med en pärlemovit skimmerskugga och en mörkbrun skugga med något lila skimmer i sig. Det var taget.
Men när jag dagen därpå skulle pröva min nya skugga fick jag en chock!
Den bruna skuggan var alldeles för lila och det såg ut som jag hade varit i slagsmål!
Fastän jag fyllde i färgen till max och arbetade med den blev det inte så mycket bättre.
Jag lade även den pärlemovita färgen som highlight inne vid ögat och under brynet för att minska ytan av den brun/lila nyansen. Till sist hade jag nog vant mig vid den hemska färgen och gav upp.
Jag var sen till ett möte så jag hade inte tid att göra om alltsammans.

  

Kommentarer
Postat av: inthemake

jag tyckte det var jättesnyggt, men kanske har en förkärlek för just "fight club"-looken hihiiii

2008-07-14 @ 20:38:57
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag tyckte den var jättefin!! Ser lite häftigt ut sådär!

2008-07-22 @ 16:44:58
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0