Shoppingtur i Malmö!

Jag hade precis rullat ur sängen när Linda ringde och undrade om jag ville följa med in till Malmö på en shoppingtur. Med grus i ögonen klädde jag på mig och kom ner till stationen.

Väl på tåget kom jag på hur lycklig är som har körkort.
Tyvärr hade Philip tagit bilen till jobbet, annars hade hellre kört än satt mig på tåget.
Barn som skriker, gamla gubbar som snarkar. Varmt som helvetet.
Kom fram gjorde vi alla fall.

Vi började att gå i en underklädes butik mittemot Hipp. Tyvärr kommer jag inte på vad den heter, men dom hade superfina underkläder. Dock fick man betala lite extra för en Calvin Klein - BH men det var det värt.
Den satt precis som den skulle.
Linda som har större byst fick 2st bh som gjorde under för hennes siluett.
Något som man inte kan hitta på H&M.

Sen bar det av till en underbar skoraffär som ligger lite gömd på en bakgata, som hade 70% off på alla skor!
Mina ögon tindrade. Dessa vackra skor!
Jag har köpt massa skor i den här affären innan och vet att man aldrig blir besviken att gå in där.
Efter en islatte på Espresso House på Lilla torg gick vi på Zara.
Det är helt klart en av mina favoritaffärer.
Och inte nog med det hade dom 50% i nästan hela affären!
Oj, vilken dröm!
Linda som aldrig varit där inne fick sig en underbar shock. Hon fick inte nog!

Efter en 3 timmar lång shoppingspree bar det av med tåget hem igen.
En mycket väl spenderad dag i mina ögon.


Kommentarer
Postat av: inthemake

Låter som en superdag! :)

2008-07-08 @ 08:50:45
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0