Var finns alla mina tankar?

Jo, dom susar rundor i olika möbelbutiker och visuellt inreder min lägenhet!

Det finns så mycket jag vill göra!
Så många olika idéer. Så många olika färger.
Det är en lägenhet som har tusen möjligheter, vilket ger min fantasi fritt spelrum.

Det är allt från vaser och ljus till möbler och fototapet.
Jag vill verkligen göra minst en fototapet, av något av mina foton som jag har tagit.
Det skulle varit så speciellt.
Och det är ju inga större summor i jämnförelse att tapetsera med "vanlig" tapet.
Bara det att jag får tapeter till en helt vägg, nu får jag bara en våd.
Det hade varit roligt att kunna utrycka sin konst på ett sådant storslaget sätt.
Konst blir bara bättre ju större det är, i min mening.
Det ger bara större intryck och känsla när det kommer upp i större dimensioner.
Därför slutade jag måla små tavlor typ 15X20 mått och bytte till 200X150 mått!
Och det är ju mycket roligare att måla om inget annat.

Jag hoppas verkligen lägenheten blir allt jag drömt/fantiserat om.
Det kan väl inte gå fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0