Alla dessa ärenden på stan...

Jag har haft en såndär "Springa runt hela stan och göra ärenden-dag"
Jag är så trött.
Det tar all must ur en.
Gå på banken och Apoteket.
Köpa present till pappa som fyller år i morgon. Då fick jag köpa mammas present till honom också samtidigt.
Ringa massa samtal... Stå i kö... Vänta.

Sen kom Janne, den lille räven, och tog med mig på ett litet äventyr!
Eller ja... Vad man nu kan kalla det. Vi körde till Komstad och tittade på skor.
För er som inte vet vad Komstad är, så är den en liten by men som innehåller en skofabrik.
Och så får man köpa skorna innan dom har kommit ut i affärerna och för ett mycket billigare pris.
Det är faktiskt ganska roligt.
Mycket att titta på!
Och så kan du vara säker på att dom har just din storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0