Det får inte hända!

Igår hände det... Det som inte får hända!
Jag är fortfarande arg inombords...

Philip och jag var på bion igår för att se premiären på Sex & the city!
Jag hade laddat hela veckan och var så spänd.
Det var knappt att jag ville ha popcorn till filmen.
Det var ca. 200pers som skulle se filmen i Ystad, så det var trångt som fan.
Äntligen kom vi inom dörrarna till salongen och satte oss ner.
Reklamen började.
Jag störde mig sjukt mycket på 5 små flickor i 10-12 års åldern som satt bredvid oss som satt och fnissade som besatta hela tiden. Jag lade band på mig själv att inte lyfta ut dem ur salongen!
Förresten, hur kan en film som sex & the city vara barntillåten?

Bara för det inte finns huvuden som sprängs eller massmördare, så borde den ändå inte vara barntillåten!
Det är en annan historia.
Plötligt kommer killen som jobbar på bion in.
Han säger dom ödestigna orden:
"-Det som inte får hända har hänt. Vi kan inte sända premiären på filmen ikväll pga tekniska problem.
Ni får tyvärr lämna lokalen."

Jag satt som förstenad.
Han måste skoja!
Men icke... Det var bara att resa sig upp och gå.
Väl ute i korridoren fick vi för oss att öppna ödrren in till rummet för projektorn finns.
Där låg filmen.
UTRULLAD I DELAR I HELA TRAPPAN!
Det var därför dom inte kunde sända filmen.
Praktikanten hade snubblat på vägen upp till projekorn och tappat ut hela filmen ur burken.

Det är så sjukt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!
Men va fan gör man?!
Vi fick pengarna tillbaka och begav oss med sänkta huvuden tillbaka hem.

Dock har jag bokat nya biljetter till idag på en ANNAN biograf!
Så jag äntligenkan få se filmen!
Så håll tummarna så ger vi det ett nytt försök idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0