en genetisk upptäckt.

Jag har aldrig sett det tidigare... Men jag är nog lik min lillasyster ändå. (Eller snarare att hon är lik mig)
Det tar emot att säga det. Inte för att jag tycker så värst illa om henne.
Men att vi alltid har varit himla olika, så vi kan inte vara lika till utseendet!
Sen kan bero på dom 7år som skiljer oss åt också.
På midsommar tog mamma kort på oss två, och när jag fick se korten slog det mig.
Vi är nog genetiskt bunda i alla fall!



Observera även att om hon är 7 år yngre än mig så är hon lika väl 3-4cm LÄNGRE än mig!

Kommentarer
Postat av: dooh

Jag tänkte på det när jag cyklade förbi henne idag.. och för det andra, vi har likadana klänningar, men jag kommer inte helt överens med den, känner mig alldeles för påklädd i den.

2008-06-29 @ 20:30:43
URL: http://dooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0