Kamp Purjo - Under uppbyggnad!

Igår satte jag mig äntligen ner och sydde på lakanet som ska blir flaggan till Hultsfred.
Detta har jag skjutit på lite väl länge och jag kände att det började brinna i knutarna.
Men när Philip kom hem så blrjade vi skissa på motivet och började färglägga.
Sen kom  Bobbo förbi, han ville också vara med!
Så det såg ut som värsta lekskolan i vardagsrummet.
Tre stycken vuxna människor ligger och målar med penslar och akrylfärg.
Gulligt.
Men ack så bra det blir!
Vi slutade måla någon gång vid halv 10. 
Då orkade vi inte längre. Så fortsättning följer idag... 



Här är några steg för steg bilder hur allt utvecklas!

  

Kommentarer
Postat av: Onkel

HAHA fan vad underbar flagga!
Lite insperation av Darth-Stewie där ?

2008-06-04 @ 11:49:40
URL: http://onkelmaanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0