Lyckan är total!

Jag skratta och grät på samma gång.
Jag ville aldrig sluta titta.
Jag kände varenda mening.

Igår fick jag äntligen se Sex & the city - filmen!

Philip såg hur deprimerad jag var efter bakslaget på bion i lördags. Så han ringde och beställde 2 st VIP-stolar i Tomelilla istället. Det är några helt underbara stolar!
Det får plats två av mig i en sådan stol! Så av med skorna och kryp upp!
Bättre än så kan det inte bli.
Känns som att sitta hemma i soffan... Fast bättre!

Alla känslor som bubblade upp. Allt jag kunde relatera till.
Det kändes så verkligt!
Jag har följt dessa tjejer i så många år, jag kan dom utan och innan till.
Efter ha tittat på alla avsnitten under 3 dagar, så känner jag mig lite besatt.
Och sen har det väl blivit 3-4ggr till efter det.
Jag känner smärta när dom gör det och när dom är glada samma sak.
Det finns så mycket som händer i deras liv som har hänt i mitt, och kan verkligen känna det dom känner.
Verkligen.

Jag må låta patetisk, men detta är verkligen något jag kan känna!
Jag spyr av att se någon fjantig kärleksfilm, detta känns så verkligt.
Jag kan nog inte förklara hur mycket underbart som kommit från den serien, in i mitt liv!
Och samma sak för Philip!
Hans kinder var inte helt torra när vi lämnade biografen.
Jag tror även han ser vårt förhållande i den serien.

Så ta mitt råd!
Gå och se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0