Min klänning har kommit!

När jag var på festivalen förra veckan, så smög jag in i ett litet vitt försäljningstält.
Jag hade stått och spanat utanför en stund och till min förtjusning hängde massor av vackra klänningar!
Jag och mina klänningar...
Helt besatt... Fråga Philip.

Det var en designer som kallade sig Orkan Lia.
Inget som jag har hört talas om innan, men klänningarna var utsökta.
Det som var mest lockade för mig var att det fanns bara en av varje sort.
Och passade den inte, så sydde hon in den till en.

Jag är så trött på att se alla på stan i H&M-outfit.

Men det var ju inte billigt precis... I alla fall inte för min festivalbudget!
Sen upenbarade sig den!
REA-HYLLAN!
Jag smet genast bort i det hörnet och hittade en underbar klänning!
Med mörk lila byst/liv och "medalong- aktig" kjol i svat/vitt.
Det var underbar tyg. Tjockt, nästan som vävtyg.
Och sen kom det bästa... Jag kollade på prislappen.
Det var ingen tvekan om saken, den klänningen skulle jag ha!
Jag gick in och provade den.
Den var alldeles för stor. Men två vänliga tjejer hjälpte mig, tog mina mått och berättade att inom 2 veckor skulle klänningen ligga fraktfritt i min brevlåda!

Så underbart!

  



Ps. Ursäkta de dåliga bilderna. Men det är knepigt att fota sig själv i helfigur!


(Tyvärr blev det inga ansiktbilder denna gången... Jag har halsfluss.
Ser ut som kriget helt enkelt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0