Tyvärr så hinner jag inte skriva något vettigt...

Jag har fullt upp med att fixa det sista inför Hultsfred.
Vi åker ju på måndag... Och jag som är en STOR resenoja hela jag, så måste saker vara fixade lite innan.
Bara en sådan sak som att fylla luftmadrasserna med luft och hålla tummarna på att luften stannar kvar.
I alla fall en liten stund,
Viktiga saker ni vet...

Och jag ska köra och handla för att kunna fixa "Det enda som jag INTE fick glömma!" enligt Jonte, det var pastasallanden. Den slog på stort i fjol och blev en hit i Kamp Purjo, men även av campen som låg intill.
Så det är väl bäst att jag löser en spann sådant.

Jag lovade även Philip att fixa en freespee till honom. Annars skulle han ju "dö!" av rastlöshet!
Så det är bara att sätta igång!
Massa bilder och underbara kommentarer kommer så fort jag har kommit hem igen.
För vem vill inte missa en underbar bild med mig och Ville Valo?



Ps. Mamma, Pappa och lillasyster åkte till SRF i morse. Jag erkänner att jag är smått avundsjuk faktiskt.
För dom skulle ju inte bo tillsammans med oss andra dödliga, utan backstage på artisternas husvagnscamping! Vissa har det fan bra! Ds.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0