You plonker!

"-Vad dom kan hitta på!" sa mamma, när vi besökte våra grannar härom kvällen för att spela Guitar Hero och Singstar!

Hon föll pladask och ville inte gå hem när vi sjungit i ca. 4 timmar och klockan hade hunnit bli halv 2 på natten!
Men visst var det otroligt roligt!
Enligt spelet kan ju jag också sjunga!
Kors i taket...

6st vuxna människor står och bräker i en mikrofon och tycker dom är asbra. Så roligt att se måste jag säga!
Och ni skulle sett mig och Philip stå och duella mot varandra när vi sjöng "It's a kind of music" med Queen.
Helt underbart!
Men jag vann med fjuttiga 20poäng över Philip, vilket han grämde sig över resten av kvällen.
Dock gav han sig inte så prövade de andra Queenlåtarna, som vi båda kan utan och innan till!
"Show must go on" och "Radio Ga Ga".
Och då vann vi vars en. Då var han någorlunda lugn.

Sen spelade vi det nya spelet Rockband. Det är som Guitar Hero fast med trummor och sång också.
Det var riktigt roligt!
Jag sjöng "Hold the Line" med TOTO och killarna spelade gitarr och trummor till. Ack så vackert!
Det är ett spel som jag verkligen kan rekommendera!
Väldigt socialt om inget annat.
Plus att vi hann med att dricka lite också mellan varven så ju längre in på småtimmarna vi sjöng desto bättre lät det ju så klart! 
Man kände sig som en riktig rocker där man stod och gormade i all sin prakt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0