En underbar kväll!

Fredagskväll var den underbaraste på länge!
Den började på Bryggeriet med rödspetta och vitt vin! mumma!
Vi träffade även Månz och hans stockholmsvänner.
Det var ett jävla liv! Men det var tur att någon höll stället levande!
När vi hade ätit vår underbara perfait till efterrätt gick vi till Ystads teater för att se Johans Glans.
Och det var det sjukaste jag varit med om!
Jag skrattade så mycket så jag nästan kräktes.
Men fy fan va bra han är...

Efter 2 timmar Glans och kramp i magen...
Hamna vi på förfest med Månz och hans gäng som vi träffade på Bryggeriet.
Det bjöds på grogg och dylikt och allsång!
Det var superkul! Killar som vekligen kan bjuda på sig själv!
Dom får man inte tappa kontakten med inte...

Men en liten chock uppstod.
När jag gick runt det lilla rummet och tog i hand... Helt plötsligt skakar jag hand med en gammal bekant.
Nämligen en kille som jag hade min första crush på i högstadiet!
Lite pinsamt... Men man har ju vuxit upp dock lite röd om kinderna var jag.
Sen berättade jag för Philip vem killen var, även att det var hans far som startade det företag som både min far och Philip jobbar för idag.
Philip är så smidigt så han går fram till killen och tar i hand, och säger:
- Jag jobbar för din pappas företag, coolt va?!
Jag ville krypa genom golvet...
Men killen tog det bra och log tillbaka... puhh...

Efter det kasta dom in oss i en taxi och tog oss till Lite Mer.
Jag är ju inte nått fan av Lite Mer i med jag anser mig själv vara liiite väl ung för det.
Dom burkar ju faktiskt ha 30+ där... Men denna kvällen hade dom 23+ (vilket inte heller stämde särskilt bra...)
och liveband! Vi hade hunnit bli bra fulla allihopa och det blev grym allsång vid scenen!

Jag träffade massor med folk som jag inte träffat på evigheter denna helgen också och hade skitkul!
Det var roligt att gå ut med något annan än "dom vanliga".
(Även om det inte är något fel på er! PUSS!)
Men det var helt klart något annorlunda måste jag säga...

Klockan 3 kom man äntligen i säng och sov som en prinsessa.
Dock vakna den underbara prinsessan med en jävla huvudvärk!
Mindre kungligt kanske... men fan så roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0