Fröken Spears nya låt/video!

Jag har suttit och blädrat runt bland massa olika bloggar coh det är många som kommenterar Britney Spears nya låt och video.
Videon är manga-inspirerad och helt tecknad.

Men detta tycker inte jag är något fel alls!
Hellre att den är bra tecknad så man slipper se henne och kan koncentrera sig på att lyssna på låten!
Jag tycker faktiskt för en gångs skull att hon har gjort en ganska vettig danslåt!
Inte för att jag skulle sitta och lyssna på den hemma, men jag hade nog kunnat tänka mig skaka lite gump i mörkret med den i bakgrunden.
Det känns väl som ett bra utlåtande för någon som inte lyssnar på sånt här!
Och är ju inte bra på att uppdatera mig heller inom området...
Utan jag får allt jag behöver från "det nya" när jag 2ggr i månaden går ut och skakar om bland folket.




Är den verkligen värdelös?
Lyssna och tyck till!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej jag tycker den är skitbra!! Inge fel på den..

2008-03-27 @ 15:58:39
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: The Untitled

Den var riktigt bra faktiskt!
GO BRITNEY!

Ha en mysig torsdagskväll!

2008-03-27 @ 20:29:05
URL: http://theuntitled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0