Invigning av "Afrodites Under".

Det lät så spännande när jag läste på Linn's blogg angående hennes nya jobb.
(Rocketqueens.blogg.se)
Linn är superduktig när det gäller makeup och de nyaste tillskotten i makeupvärlden!
Hennes kan man alltid lita på när det gäller att få idéer eller tips!

Men hennes nya jobb innebar något helt annat.
Hon hade fått jobb i en nyöppnad erotikbuik i Malmö, vid namn "Afrodites under".
Och hur hon beskrev den gjorde mig riktigt nyfiken.
Det skulle inte vara någon porrbutik typ Tabu eller Grottan, utan det var erotik på ett helt annat plan.
Inget snuskigt... Ingen mörk liten lokal med massa filmer... Inte massa naturfärgade dildos överallt.
Utan ljust och luftigt.
Rosa och romantiskt!
och ett helt annat utbud.
Det var till för att du ska vara nöjd med din kropp.
Du ska kunna känna dig sexig i din kropp hur du än ser ut.

Det fanns allt från kläder till vibratorer och sexleksaker, fast med stil!
Det var liksom hela skillnanden!
Vibratorerna var designade och utformade för kvinnan, och inte någon stor mongo sak!
Snygga och diskreta.
Roliga annorlunda sexleksaker som man inte sett innan.
(Philip fastna för ett par handbojjor med sugproppar, som kunde användas på alla underlag...Istället för att lägga pengarna på en säng med galler....Praktiskt.)

Så jag och Philip befann oss på invigningen på Södra förstadsgatan i onsdags.
Det bjöds på exotiska frukter och bubbel.
Vilken härlig stämning!
Och ägarinnan var så underbar!
Hon var ungefär som en kvinnlig Olle Wallner!
En sådann person som man kan prata om allt med...



Så jag tycker definitivt att ni ska besöka denna lilla "lustens krypin"!
Kanske inte för att köpa något men kanske bara för att bli inspirerad?


image106


Kommentarer
Postat av: Linn

Åååh, men Therése, du är ju bara för bäst! Tack snälla du för de underbart fina orden! Så kul att du tyckte om butiken!

Och du, vad du har uppdaterat bloggen och även designen! Så kul att följa ditt liv! Förresten - vad sägs om att ses på söndag - jag bara slänger ut förfrågan nu och om det skulle funka så bara hör av dig! Jag jobbar garanterat inte då... ;)

2008-04-11 @ 22:27:28
URL: http://rocketqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0