Nervös!

Ska på arbetsintervju idag!
Och jag har en hel del fjärilar i magen. Kunde inte somna igår för att jag låg och tänkte massa.
Typ som vad man svarar på vissa frågor... Få dom att låta rätt.
Jag ska kunna låta så professionell som möjligt så dom vill ha mig, men ändå att jag kanske har vissa "krav".
Kunna charma chefen så mycket som möjligt utan att verka tillgjord.
Det är alltid lika svårt och veta hur man ska ta folk!
Denna chefen som jag ska träffa idag, som jag har pratat i telefon med, verkar vara lite udda!
Antingen kommer hon älska mig eller hata mig.
Känns verkligen 50/50 där...
Vilket gör mig ännu mer nervös!

Fast det är väl meningen att man ska vara nervös kanske... Håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0