Tacopaj, bastu och House!

Senare på kvällen, när hungern började tränga sig på igen, rindge vi Bobbo och frågade om han hade ätit.
Det hade han inte. Han jobbade fortfarande.
Så jag och Philip åkte och handlade ingredienser för att kunna göra en smarrig tacopaj!
Och for sedan hem till Bobbo.
Laga god mat och tittade på House!
Väldigt spännande avsnitt!

Hatar dock att dom erbjuder att man kan få se nästa ansnitt redan efter programmet för TV4 anytime på nätet.
Jag är då dålig på det där...
Stor röd knapp som det står "Rör ej" på!
KLART JAG RÖR DEN!
Jag är så dålig på sånt... Hålla fingrarna i styr...


image117


(Jag älskar den mannen!)



Efter House, då vi ätit så mycket så att vi inte orka prata med varandra, satte vi på bastun!
En halvtimme senare satt vi i värmen alla 3.
Det är så skönt!
Dock tar det mig cirka 15-20 min innan jag blir varm!
Jag är så jävla kallblodig så det finns inte...
Men efter 20min så börja jag svettas och sen efter 30min vill jag inte vara där mer...
Så det räcker bra för mig att bli lite varm bara.
Philip har rena fobin mot värme.
Han får någon klaustrofobisk känsla när det blir varmt, så han springer som en liten unge ut och fin genom dörren hela tiden. Så kanske inte så konstigt att jag aldrig blir varm!

Men en helt lyckad kväll i mina ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0