Ett besök in Babyland!

Visst är dom söta?
Ulliga och gulliga så länge dom är tysta.
Mjo... dom var inte lika söta sen kan jag berätta.

Barn är fortfarande inget för mig.
Jag och Philip kommer säkert skaffa oss en katt eller en hund.
Det får bli vår bebis.
Ni skulle sett Philips reaktion i närheten av bebisarna!
Han vill inte hålla dom, inte ge dom mat.
Inte ens värma en flska välling!

Nix... Philip är defitivt inte redo för barn.
Det kan en blind man se på mils avstånd.
Och inte jag heller för den delen...
Jag kände mig inte alls hemma i rollen.
När jag hade en utav dom i min famn var det roligt i ungefär 10 minuter... Sen var det över...
Jag tror det säger en del...

Men allting är ju gulligt när dom är bebisar!
Alla kattungar är söta som små... Skitbra jämnförelse.


image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0