In Love!

Jag och Philip har länge kollat efter ett märke som heter Affliction.
Philip köpte en tröja i vintras, som han direkt blev kär i och har sedan dess bara velat handla just det märket.
Och när han upptäckte att Corey Taylor hade en Affliction tröja på sig på ett affisch så blev han bara mer galen.
Det finns en liten affär i stan som säljer ett litet urval av Affliction, till Philips stora glädje!
Jag själv har faktiskt fastnat för deras tjejkollektion, Sinful.
Köpte faktiskt en av deras tröjor samtidigt som Philip köpte sin.
Och det var helt klart kärlek vid första ögonkastet!

Märket passar mig och Philip så bra!
Det är hårdrock utan det det behöver vara nitar eller hål i kläderna.
Det är stilrent och snyggt.

Något som behövdes i rockvärlden!
Att vi kan se prydliga ut och ändå behålla våran stil!
Många som inte tror det är möjligt.

Det enda som jag reagerar över, eller kanske överreagerar över(?), är ett märket ägs utav en gammal Hell's Angels medlem. Därför kan man hitta spår utav Hell's Angels loggan på vissa tröjor.
Är detta något att oroa sig över?
Är det ett indirekt stöd till Hell's Angels?



Här är några smakprov från deras hemsida som jag vill ha!



    

<--- Tröjan som jag köpte!
<--- Tröjan som Philip köpte!










image209



Philip har även gått så pass långt att han kommer tatuera in deras logga på underarmen.
Den välkända Fleur de Lis. (Bara rosen vid sidan av loggan!)
Vilken jag tycker är supersnyggt!
Den är tidlös och dekorativ.
Hellre det är massa biomech som han gör just nu...



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

nej jag märkte nu att det itne ens går att kommentera hos dem som har blivit flyttade :/ så det är nog inte så mkt att se framemot haha

2008-05-07 @ 11:55:24
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tove

ser snygga ut tröjorna.

2008-05-07 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0