The end of an era!

Det var min sista dag på filminspelningen av Nasty Old People igår.
Min sista dag spenderade vi i en lite småkylig alé i Limhamn.
Alla var där.

Vi skulle göra en stor scen med massor av statister.
Så alla fick hålla koll på varandra.
Det var en lång dag, men vi fick mycket gjort, och ack så vackert det blev!
Känslor och ilska bubblade och genomborrade åskådarna.
Det var nog den mest actionfyllda scenen vi gjort med så många personer involverade.
Och det var riktigt kul!

Jag och Janne begav oss i god tid till Malmö för att ha lite tid att hitta vart vi skulle.
Kvällen innan hade jag memorerat kartan och vägen dit, så det skulle ju inte vara några problem egentligen.
Men när jag körde på ringleden förbi Hyllie vattentorn, befann vi oss i ett stort grustag.
Ingenting stämde överrens!
Alla vägarna var annorlunda... Suck...

Så jag fick ju ringa min privata guide, Mattias. Den killen har ju koll på nästan alla vägar och gator i Malmö, så han kan man lita på att man komme fram.
Men när jag hade ringt för 3:e gången, och han äntligen hade listat ut vart vi var, sa han bara lugn:
"- Stå still, jag kommer och hämtar er...Jag är där om 5min."
Det var lättare så...
Hur kan jag ha så svårt att hitta?
Mycket duktig på att köra vilse...

Sydsvenskan var där och intervjuade ett par personer.
Så köp tidningen idag, för det är ett grymt repotage om oss i söndagens tidning!
Jag är så nyfiken på vad de skrivit!

Men när dagen var slut och alla fick åka hem, blev det ett varmt kramkalas och massor av lyckoönsknkningar.
Vi lovade varandra att ses när filmen var klar och vi skulle se den tillsammans.
Jag saknar dem redan.

Vi började i mitten av oktober och nu, i slutet av maj, är vi klara.
Det var varit så roligt och så spännande.
Jag har lärt mig massor om film och hur saker och ting fungerar.
Men jag kommer så klart sakna teamet mest.
Vi har haft så roligt tillsammans.
Många minnen som ligger varmt om hjärtat.



The team behind Nasty Old People!


image231

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0