Återkommande favoriter!

Jag brukar inte ha favoriter när det kommer till mascaror, skuggor eller krämer.
När burken är slut går jag ut och letar upp någon annan som verkar intressant!
Det finns ju så mycket att prova där ute!
Det beror inte på att jag är missnöjd med den förra produkten, för jag använder ju den tills burken är renad!
Men jag har verkligen fastnat för 2 produkter som alltid återkommer.

Den ena är ansiktiskrämen från Oliv, med ekologisk jungfruolivolja.
Jag har provat både deras dag- och nattcreme, men kommit fram till att dagcremen är lite fetare och lenare, vilket min hud behöver nu i höstmörket. Även alltid efter en dusch (eller jag tvättat av mig sminket) drar jag på en omgång Oliv's dagcreme och jag känner mig som ny!
Nattkrämen använde jag i sommras för den är lite tunnare, vilket var lagom i värmen så man inte svettades hudkräm resten av dagen.

Den andra återkommande favoriten är Telescopic från L'oreal.
Jag brukar skifta mascara varje gång den tar slut, men denna kan jag verkligen inte leva utan!
Jag har även Isabell Kristensen's dream- mascara som en favorit, för den ger mjukare och naturliga look.
Men oftast vill jag ha mycket fransar och det ska verkligen synas!
Telescopic gör just det för mig.
När man väl har provat den sortens borste, kan man inte leva utan den!
Jag har aldrig haft så snygga fransar någonsin.



Kommentarer
Postat av: Simon

Annars är ju helosansalva jävligt bra säger dom på apoteket ;) Luktar fräscht också... not.



Tja :p

2008-11-07 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0