en spännande helg.

I lördags lämnade jag lugnet i småstaden för en helg i Malmö.
Vi var ett gäng tjejer som skulle äta middag, dricka alldeles för mycket vin och senare gå på Etage.
Jag som är oskuld när det gäller partyställen i Malmö, följde snällt på.

kl.18 samlades vi hemma hos Carro för en middag i det gröna tecknet och med några glas vin.
Senare byttes musiken ut mot antingen Infected mushroom eller Diecide och drinken i handen innehöll whiskey eller vaniljvodka. Härlig blandning!

Jag tror även jag fann ännu en av mina själsfränder den kvällen!
Vi var så grymt lika varandra, dock inte till utseendet, men musiksmak, personlighet och syn på världen.
Ja allt!
Så vi var långt inne i olika diskutioner om allt från himmel och jord, när vi kom på massor av skrämmande likheter mellan oss.

Sen drogs det vidare ut till Etage, där jag omedelbart gjorde mig ovän med en vakt.
Hur lyckas man?!
Men jag spelade jättekorkad turist och jag ursäktade med att jag inte var från stan och jag visste inte hur det fungerade. Så han ville släppa in mig till sist...
Väl inne fick jag ta mig en titt runt i med det var min första gång där.  
Tog det lite försiktigt så där... 
Men kvällen slutade med att jag och Carro blev uppdragna på nån scen där tjejer stod och skakade gumpen inför alla andra på dansgolvet! Och vi två dragna töntar sa inte nej!
Men kvällen var sjukt rolig och jag skrattar än åt alla otroligt korkade raggningrepliker som killar ligger inne med.
Vissa av dom borde skjutas!
Jag kan inte vara arg på dom, utan jag tycker bara väldigt synd om dom...

När klockan blev 5 drog vi oss tillbaka till BK för ett flottigt meal innan det bar hem till sängen.
Sov ändra fram till 2 dagen efter, fick i mig frukost sen var det dax att säga hejdå och bege sig tillbaka till den trygga småstaden igen.
Min lilla by i all ära, det är mitt hem. Men visst är det kul att se hur världen utanför fungerar!

Tack för en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: inthemake

Låter som en kanooonhelg :)

2008-11-18 @ 11:29:47
URL: http://inthemake.se
Postat av: Anonym

du måste komma in här till stan snart igen!! =)

de var kul o ha dig här!! =)

till helgen åker jag nog till landet. =)

puss på dej!

2008-11-18 @ 22:36:38
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0