Jag vill så gärna prova - Men vågar jag?

Jag älskar när personer kan få till en riktigt snygg sminkning med röda skuggor.
Jag har försökt otaliga gånger att få en röd skugga jämn och fin men även så interntiv röd som jag vill ha den.
Men ännu har jag inte fått det reslutatet jag vill ha...
Skuggan har blivit flammig och ojämn. Oftast har den blivit mer ljusröd/rosa på locket!
Tro nu inte jag bara har provat en skugga om och om igen... Utan jag är nog uppe i 3-4 olika skuggor av röda nyanser, och jag kan inte begripa vad jag gör för fel!
Nu i dagarna när jag kollat runt på lite olika bloggar och det är väldigt många som recenserar den nya MAC skuggan Danger Zone.  Den innehåller ju både röd, silvrig och svart skugga som hade kunnat bli en sjukt snygg sminkning!

Men håller Danger Zone måttet?
Kommer pigmenten bli så starka på locket som i burken?

Jag längtar verkligen efter en skugga som kan ge mig röda sotade ögon!
Det är ju så snyggt!

Ni som har provat den, vad säger ni?
Är det värt sina 145:- och kommer ni använda den igen?


MAC Danger Zone - Skuggan från mina drömmar?


Kommentarer
Postat av: inthemake

Rött är ju sååå svårt, men otroligt snyggt, är åxå sugen på Danger Zone :)

2008-11-18 @ 11:30:23
URL: http://inthemake.se
Postat av: Ingela

Prova att grunda locket med en lite torrare röd läppenna som du suddar noga, så sitter det som berget och du får den färgen du vill ha :)

2008-11-18 @ 15:27:58
Postat av: Linda

Åh jag vill ha Danger Zone!! Högst på önskelistan är den just nu!! Röda sminkningar kan vara lite trixiga att få snygga men om man lyckas är det grymt läckert :o)

2008-11-18 @ 22:10:42
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Therese

Till Inthemake: visst är det svårt?!

Då är det inte ara jag som är ute och cyklar! :D



Ingela: Det ska jag defintivt prova! Tack för tipset!



Linda: Det står på min inhandlingslista på tisdag då jag beger mig till storstaden! :D

2008-11-19 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0