orättvist!

Hur kan TV3 göra så här mot oss?

I söndags var det dax för den alltid lika fantastiska Victoria Secret Fashion show att gå av stapeln.
Det är något som jag och 1000 andra kåta killar väntar på varje år, och som aldrig gör mig besviken.
Dom vackra "klädern" men även alla modeller och allt som är runtomkring, så som glitter, fjädrar, skor, musiken och det ständigt pumpande adrenalinet.
Ibland blir jag så rörd i min själ, för att det är så vackert, att jag nästa fäller en tår.

Men till själva grunden till detta inlägget är att TV3, som är den kanal som bjuder oss på detta ögongodis, tänker inte visa showen förrrän nyårsafton!
För vem har tid att sätta sig ner och titta på TV på nyårsafton?!
Inte jag i alla fall!
Så springer jag fram och tillbaka och försöker få allt perfekt innan man ska gå bort.
I år ska jag göra maten till 12 personer också, så jag har minsann inte tid att se på TV!

Varför vänta så länge?
Varför inte ge oss lite ljus i märket just nu när vi behöver det?
Jag tror inte jag kan vänta så länge!

  

Kommentarer
Postat av: Simon

Skippar maten fan å glor på VSFS istället!! :P

2008-11-19 @ 12:40:07
Postat av: Therese

Till Simon: Visst skulle det vara en bra idé? ;)

Jag är på! haha!

2008-11-19 @ 15:40:44
Postat av: Simon

Men hallå, klart vi ska titta på det. Ordnar sig fan ;)

2008-11-20 @ 10:02:46
Postat av: inthemake

då är vi 2 tjejer som sitter bänkade den 31/12 hahaha skit i maten, räcker med en flaska sprit asg

2008-11-20 @ 13:20:37
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0