Utmanad!

Jag har blivit utamand av den vackra BettieLi!

Så här går det till:

*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag är ett fantatiskt galet Dinseyfan! Har sett alla teckande filmer som Disney har gett ut.

2. Jag är en hårdorck/metaltjej ut i fingerspetsarna. Ju hårdare desto bättre.

3.  Skulle gärna vilja flytta till NY, fastän jag aldrig varit där.


4.  Jag är förlovad sedan 4 år tillbaka.

5.  Kommer ihåg allt onödigt som finns att veta; tex att isbjörnar är vänsterhänta eller att svanar oftast är homosexuella.

6. Tränar boxning 2 dagar i veckan för världsmästaren Armand Krajnc.

7. Jag levde livet i Spanien under en hel sommar som 14 åring.

Jag utmanar:
Vision400.blogg.se
Badbomben.blogspot.com
Doohs.blogg.se
Juhlin.blogg.se
Onkelmaanz.blogg.se
Lilllili.blogg.se

(Ursäkta att jag inte lyckades länka mina utmande, men blogg.se ville göra livet otroligt svårt för mig idag!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är isbjörnar vänsterhänta? ha?

2008-11-10 @ 11:28:56
URL: http://vision400.blogg.se/
Postat av: badis

Jag gjorde utmaningen en gång till då du bad så snällt:)

2008-11-11 @ 17:27:58
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Linda

Åh måste också testa att boxas någon gång!! Åh är svanar oftast homosexuella, nu lärde jag mig något nytt!

2008-11-12 @ 12:34:24
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0