Adrenalinet pumpar!

Måste ju nämna att jag har varit så duktig och tagit mig i kragen och börjat träna.
Det var Philip som var på mig sen han började träna boxning här i stan, att jag borde följa med och prova.
Till sist gav jag med mig.
I måndags var första gången, och det gick förvånadssvärt bra!
Jag hängde på hela passet (som är en timme långt) och hade energi kvar efter vi var klara.
Litervis adrenalin pumpande i kroppen så jag inte kunde stå still!
Vår tränare, värlsmästaren Armand Krajnc, gav mig till och med beröm på min första träningsdag.
Även om han hade små synpunkter på mina slag osv, så fick jag ändå goda lovord och han ville gärna ha mig kvar att fortsätta träna för honom!
Det var så stort att få höra det av en världsmästare!
Helt tagen på pottkanten.

Så nu tänker jag fortsätta träna boxning 2 dagar i veckan.
Det känns riktigt bra faktiskt! 


 
Armand Krajnc
Han hade 29 segrar på 32 matcher som proffs.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har funderat på att knalla på ett boxningspass någon gång men det har inte blivit av, måste ta mig i kragen och testa snart!!

2008-10-04 @ 00:26:45
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Lellky

Kom ner på budo klubben och test lite bjj istället, mycket mysigare =D

2008-10-04 @ 12:17:53
Postat av: Therese

Linda: Det borde du! Det är grymt roligt och sjukt bra träning för hela kroppen. Man blir väldigt motiverad!



Lellky: Nää... Ligga och kramas på en matta är inte min grej...;)

2008-10-07 @ 14:40:47
Postat av: Anonym

Therese,

BJJ är inte att underskatta,

många grepp är andvändningsbara även utanför mattan. i sängen tex. =)

tro mig, det funkar även där! =)

2008-10-09 @ 21:49:25
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0