Detta är början...

Nu äntligen börjat det ta fart, nu ska det ske!

Jag var på arbetsintervju på en nyöppnad salong, Hairbiz, i Västra Hamnen i Malmö igår.
De hade sökt Makeupartister och jag hade förståss gjort mig till känna.
När jag kommer fram till den ursnygga salongen, ser jag de 4 bilder som jag hade skickat med i mitt CV, sittades i skyltfönstret! Jag hade mina aningar att detta skulle gå vägen...
Väl inne satte jag mig ner och talade men ägarinnan. Henns idé är att starta en frisörsalong men makeup, nagelskulptris och aromaterapi, allt under ett tak. (Något som jag själv har klurat lite på innan, om man skulle slå sig ihop med en frisör.)
Hon berättade att hon inte längre ville antälla någon utan hon ville att jag skulle frilansa för henne.
(Detta ger ju mig stor frihet och det ger mig definitivt mer betalt!)
Hon berömmde mig så för mina bilder och alla mina referenser och jag var definitivt den tjej som hon ville satsa på!
Jag var så smickrad att jag ville ramla av stolen!
Så nu ska vi bara skriva på papper och börja arbets därifrån.

Detta kommer vara en helt underbar resa. Att få vara delaktig i företaget redan från början är grymt spännande!
Ägarinnan har grymt mycket idéer och vill prova på massor av olika nya ting, och det ser jag verkligen fram emot.
Jag vill vekligen jobba med någon som vill chansa lite och inte är rädd för förändring!

Håll tummarna för mig nu... Det är nu allt börjar!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va spännande!!! Grattis!!!

2008-10-23 @ 22:30:42
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0