Mitt hem ser ut som ett hem!

Nu har soffan äntligen kommit, den är på plats och den är underbar!
I'm in love with my sofa!
Den ger mig all värme i världen. När jag ligger där och tittar på Oprah så ger den mig stöd.
Min nya bästa vän!

Stort tack för alla fina presenter som jag fick på min födelsedag!
Lampor, krukväxter och vaser. En snygg hink med magiskt innehåll, fat och ljuvligt doftande ljus.
Allihop i min smak.
Nu är det bara småsaker kvar så som; gardiner, tavlor och ett soffbord som ska på plats.
Även ett duschdraperi skulle ju inte vara helt fel.,,
Har tröttnat på att sitta ner och duscha. Jag bara somnar!
Jag vill hitta ett som jag verkligen tycker om, men har inte hittat något speciellt intressant var jag än gått.
Lite tråkigt faktiskt... Måste fortsätta leta med förstoringsglas.

Om ni sitter på tips och ideer på inredningswebsidor eller affärer, tveka inte!
Jag tar gärna emot lite nya idéer. Ikea kan inte förse mig med mina behov längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0