Modell för en dag!

Som en rolig grej med en gammal vän, drog vi till Malmö för att sminkas och fotas, vara modeller för en dag!
Känna oss lite speciella och få foton på oss själva.
Som de två fotografer vi är, har vi ytterst få bra bilder på oss själva.
Men för en gångs skull var vi i fokus framför kameran.

Vi som inte är som alla andra "söta små flickor" så vi skulle så klart göra något annorlunda.
Jag kastade både tröja och BH, det fanns så mycket hår som gav skydd ändå.
Det blir så mycket snyggare bilder när man inte har massa tyg och annat som skäl uppmärksamheten.
Hellre mycket smink, örhängen och hår så man kan se personen på bilden.
Det blir lite mer personligt också, tycker jag.

Här är några av de bästa bilderna, för visst är jag stolt alltid!
Blev riktigt nöjd!

  

    

Den makeup som makeupartisten gjorde var inget att hänga i julgranen.
Jag bad henne flera gånger att göra om och fylla på tex. skuggor.
Så den fick ett litet minus från mig, men slutresultatet var tillräckligt för att jag skulle vara nöjd!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Wow, va fiiina...gillade den första på undre raden bäst...den är jättesnygg!!

2008-10-23 @ 20:48:51
URL: http://inthemake.se
Postat av: Linda

Otroligt vackra bilder på dig allihop, bakgrundstapeten med dina egna färger är så fint tillsammans!! Är också lite sugen på att göra något sånt där, verkar riktigt kul!!

2008-10-23 @ 22:28:40
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu är bilderna på mig också uppe på bloggen! =)

2008-10-23 @ 23:53:54
URL: http://vision400.blogg.se/
Postat av: Anders

De 2 översta bilderna är ju utan tvekan de bästa =) Tycker du ser mycket mer avslappnad och sensuell ut på dem!

2008-10-24 @ 01:49:32
Postat av: Adam

Riktigt fina bilder. Du passar väldigt bra i smyckena. E det dina egna eller?

2008-10-24 @ 13:45:56
Postat av: Therese

Inthemake: Tack vännen!



Linda: Jag älskar verkligen tapeten! hade gärna velat ta den med hem! Du borde prova! Det är så sjukt bra för självförtroendet.



Anders: Ja.. Det är helt klart mina favoriter också! :D



Adam: Tack! Japp, alla smycken/kläder är mina egna.

2008-10-26 @ 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0