Smygpremiär på Nasty Old People!

Igår kväll begav jag mig till Malmö för att få en förhandsvisning av långfilmen Nasty old Peolpe, som jag var makeupartist för under 6 månader.
Jag var så nyfiken och nervös så jag ville spricka!
Det var vi i teamet som skulle få se den grovklippta versionen av filmen, och ingen av oss har fått se någonting innan!
Så alla var nog lika spända och nervösa.

En och en halv timme senare tände dom åter igen i den lilla biosallongen.
Filmen var fantastiskt!
Allt vad man ville se, det mesta av vad jag trodde filmen skulle utspela.
Det gjorde mig så varm inombords. Jag ville bara ta tag i alla teammedlemmarna och krama om dem!
Vi alla hade lyckats och vi hade lyckats mycket väl.

Filmen ska dock klippas färdigt, ljudet och musiken ska läggas på och snyggas till.
Mycket som ska hända innan den är färdig.
Även fast jag nu har sett den en gång, så är jag lika nyfiken på hur det kommer se ut när jag sitter i en riktig biosalong och ser den för andra gången.
Det ska bli så roligt att se allas miner efter filmen. För den är ju helt klart speciell.
Men det är detta som gör filmen helt fantastisk!

Stort tack till Hanna Sköld, var regissör på filmen, som ville ha mig med på äventyret!
Även en stor kram till alla teammedlemmar! Ni är otroliga!
Hoppas vi gör om detta någon gång!

Kommentarer
Postat av: Sara

... eller tack till din kurskamrat på MakeUp Studion som behövde en Assistent/stand-in kanske? :o)

2008-10-20 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0