So what?! We will rock you!

Den här låten ger mig så mycket energi och glädje!
Jag kommer på benen med en gång och kan inte sitta still.
När dom kör den på radion när jag sitter i bilen, sitter jag och sjunger och ler för mig själv.
Jag hamnar som i en annan värld.

Låtens text är ju ingenting som händer mig eller som jag kan realtera till.
Men jag tror Pink får fram sitt budskap ganska väl...

Så här får ni, på en mulen tisdagseftermiddag, Pink med "So what":



Jag kan se mig själv, stå på en fullpackad klubb någonstans, där jag står på baren och sjunger denna med hela mitt hjärta! Det hade varit så coolt!





Den här videon är en Pepsireklam men defintivt en av dom coolaste jag sett!
Tre starka stolta kvinnor med otroliga röster visar var skåpet ska stå!
Detta gav mig gåshud.
Enjoy!


Pink, Beyonce och Britney Spears- We will rock you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0