Kvällen räddad av en flaska vin och en liter Yes!

Ikväll smäller det!
En flaska vin och en liter Yes, sen ska det nog bli en trevlig kväll för mig och mamma.
Vi ska smygstarta med flytten ikväll med att plocka upp alla ting som ska innfinna sig i köket, och som är i stort behov av att diskas först innan det ska ställas i skåpet!
Philip och pappa ska stätta i ordning kökbordet...

Igår satte vi ihop de tre möblerna vi köpte på Ikea.
Och jag säger så här: Det var tur att Lellky var på plats annars hade Philip och jag bitit huvudena av varandra!
Vi kan inte sätta ihop en Ikeamöbel tillsammans utan att bråka, så är det bara.
Vi bråkar inte om något annat, men när vi ser högen av bräder och de två tusen olika sorterna skruvarna på golvet, så orkar vi inte längre. Den ena har alltid mer rätt än den andre och så blir det fel.
Lätt uträknat för katastrof.

Nu är dom ihopasatta i alla fall och ingen som kom till skada den kvällen...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet inte, men jag känner verkligen igen det där ikea fenomenet! ;)

2008-10-03 @ 23:26:13
URL: http://lilllili.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha känner igen det där om ikea-grejjer...



tog mannen o mig 2 timmar att få ihopa vår gigantiska nyc-tavla från ikea...



två olika åsikter, en kilram som inte såg ut som de vi hade i skolan, och katastrofen var ett faktum...



=)



lycka till imorron! PUSS!

2008-10-03 @ 23:55:17
URL: http://vision400.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas att du haft en toppen fredagskväll!

2008-10-03 @ 23:57:38
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Lellky

Det snurrar i min skalle

2008-10-04 @ 12:10:33
Postat av: Therese

Jessica: Ja, Ikea fenomonet för något som kommer bli mänsklighetens undergång!



Carro: Tack! håll tummarna! haha! ja... tanken på att bygg allt själv är underlig. Satte till o med ihopa en lampa härom kvällen.



Ida: Tack desamma!



Lellky: Jo tack... Vi vet! ;)

2008-10-07 @ 14:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0