Vilket bakslag...

Jag blir så arg på firmor och affärer ibland!
Vi hade beställt vår underbara soffa som skulle komma denna veckan, ringde idag och undrade vilken dag den skulle dyka upp? Får svaret att den inte kommer förrän nästa vecka!
Vadå NÄSTA VECKA?!
Jag som hade bjudit till kalas på lördag!
Var ska mina gäster sitta?

Visst att vi kan kalla det mingel kalas, men någon gång måste man ju kunna sitta ner?!
Eller så får jag fixa hem massa stolar som man får ställa lite snyggt.
Hm.. det krävs nog lite kreativitet detta...

Eller så får gästerna komma en vecka senare.
What to do?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har väl våra häckar att sitta på?

=)



det löser sig, inte soffan vi vill se, det är ju er =)

vi kan ju alltid gå ut eller nått, men bry dig inte om det! =)

man kan ju dricka öl utan stolar! =)

PUSS!

2008-10-14 @ 21:21:22
URL: http://vision400.blogg.se/
Postat av: inthemake

Så typiskt...been there. Beställde soffa, fick ett leveransdatum, kastade ut den gamla soffan, det som kom var fotpallen?? Soffan kom 2 veckor senare jättekul ;)

2008-10-15 @ 11:19:00
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0