Ny doft igen!

Igår fick jag ännu en underbar doft till min samling!
Mamma var så vänlig att tänka på mig i taxfreeshopen, när hon flyg hem från semstern.
Lacôme's Magnifique fanns i det lilla paketet.
En mycket vuxen stilig doft, måste jag nog säga. Med en fruktig doft men med sting av elegans i efterdoften.
Detta är en doft som passade mig mycket väl. Jag behöver ibland en doft som har lite mer karaktär, lite mer sting, i sig.

Jag känner mig så vuxen när jag bär den.
Det är bara pennkjolen, skjortan och kavajen som saknas!
Verkligen Sexy Businesswoman - Doft!

 
 4/5 Får doften av mig!



Fick hem månadens ELLE igår och där stod en recension av doften.
Något som var roligt att läsa var innehållet: Saffran, ros och en ovanlig tränot nagarmota, är det som ger denna mustiga elegansta doft.
Nu älskar jag den bara ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0