Nya fina håret!

Igår var jag i Malmö på Leep school of hair och färga håret.
Det är superdukiga tjejer och killar som utbildar sig till frisörer och som behöver riktigt hår att öva sig på.
Plus att dom tar en väldigt liten peng för att göra det.
Det tar dock lite extra tid och mycket väntan, men slutresultatet blir oftast kanon och jag har aldrig gått förifrån missnöjd!
Läraren tycker det är så bra att jag kommer in med jämna mellanrum så tjejerna får öva på rikgit långt hår.
Jag utsätter dom för en mindre pers som kund. Haha!

Denna gången satsa jag på höstig orange/röd med blonda slingor.
(Jag har både fått höra att jag ser ut som en mumsig smörkola men även lejon osv.)
Tjejerna på frisörskolan var lite skeptiska när jag valde färgerna... Men resultatet visade sig bli lysande!
Det roligaste var hur förvånade dom var att ens NÅGON kunde passa i dessa färgerna!


Nu känner jag mig riktigt höstfin!




Kommentarer
Postat av: inthemake

Sååå snyggt!! mitt kommer nog dock snart att återfå sin korpsvarta färg...är så otroligt trött på allt fixande!

2008-09-02 @ 19:46:15
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: badis

wow!:)

2008-09-03 @ 12:33:53
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Linda

WOW va snyggt!!!!

2008-09-05 @ 22:20:44
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Anders

Där har vi dom ljusa slingorna ju ;) Fan va snygg du blev :)

2008-09-06 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0