Det är dom små sakerna...

... i vardagen som gör en glad!
Igår var jag en sabb sväng på stan och fick så klart syn på en låda med massa Dependlack i.
50% rea på ett lack som redan är billigt i mina ögon, det kan ju inte bli bättre.
Jag har kört ganska så säkra kort när det kommer till nagellack tidigare, men kände att jag behövde något lite mer drastiskt och färgsprakande. Så jag valde ut två underbara lack, en med orange/röda flakes och en röd glittrig överlack med hjärtan i. Lagom till Alla hjärtans dag, tänkte jag!
Så när jag kom hem provade jag med två lager svart lack och sen den orange/röda med flakes ovanpå.
Det blev supersnyggt!
Riktigt kalas!

Ni får ursäkta den usla målningen denna gången.
Det är inte så lätt att hålla färgen innanför när man har en hund som vill ha ens uppmärksamhet 24/7!
Så lite kladd får mna leva med.


Nr.137 & Nr.150

  
Bild 1 är med blixt och bild 2 med solljus.

Kommentarer
Postat av: Lina

tack för din kommentar vännen...förstår dig!!



ja visst behövs en tur till frisören... Jag har fortf inte fått pengarna från förs.kassan,

mitt mål är dock att ha varit hos frisören innan den 22/3, då ska vi på malmö internationella, då ska jag vara trimmad jag med! :P

blonda slingor och klipp klipp,

guuuuuud vad jag längtar... Tror du det är rimligt att räkna 300 spänn?

Jag ska fan vara FIN den dagen. Kostymbyxorna o kavajen hänger redo i mammas garderob, hon har tvättat upp det och sytt IN (hallå fattar du , sytt IN!!) byxorna... haha

ska bara hitta en fin tröja att ha under... Det är min "se fram emot dag"...

=) =) =) =) =) =)

2009-02-05 @ 20:22:45
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0