Fairest of them all.

Jag hittade detta på en cool hemsida  med t-shirts.
Och jag föll pladask för detta armband!
Det är så bedårande och så gulligt.

Ni som känner mig eller har läst min blogg ett tag vet att jag är så svag för Disney och det är något som jag lägger ganska mycket tid på.
Är jag på dåligt humör är det bara att sätta igång en gammal Disney klassiker och allt annat är som bortblåst!
Så när jag fann detta armband kunde jag inte mer än att le så stort att kinderna inte räckte till!


"Fairest of them all" i 16 karats guld.
Dom har till och med ett äpple med!

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har sett det där och föll också-så sagolikt snyggt!

2009-02-21 @ 19:56:35
URL: http://makeupmylack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0