Glädjande nyheter!

Det är så fantastiskt så jag nästan ramlar av stolen!
Oh, så underbart!

Jag har länge tänkt köpa biljetter till Judas Priest konsert i Malmö den 4e mars, men ekonomin har inte riktigt gott ihop så jag kunde inte köpa några biljetter tyvärr.
Det har grämt mig en hel del att missa ett sådant legendariskt band!
För jag vet ju att det är inte många år kvar innan dom lägger ner.
Gubbarna närmar ju sig sina 60 snart!
Maffigt att dom fortfarande pallar med...

Igår fick jag ett mail från den ansvarige som brukar hålla i alla uppdrag jag gör som säkerhetsvakt.
Hon frågade om jag ville på Judas Priest konserten!
SJÄLVKLART vill jag det!
Helt underbart!

Och jag skulle jobba hela dagen, från tidigt på förmiddagen tills det är dax att slänga ut folk efter konsertens slut.
Detta innebär att jag har stor chans att träffa bandet innan dom går på scenen!
Även om vi inte får prata med bandet enligt reglerna, så kommer Rob Hallford fram till mig och börjar prata kommer jag INTE hålla truten!
Jag svävar på små moln just nu.
Jag får se bandet OCH få betalt.
Det kan ju inte bli bättre!

Längtar till den 4 mars!


Judas Priest - Breaking the law


Kommentarer
Postat av: carolina

varför ja tänker på philip när jag hör mando diaos nya låt? jo för jag tänker på sist ja va hemma hos er och han står och sjunger på den för sig själv o skakar rumpan i köket.... =)



de spelar den nu på radion =)



hoppas allt är bra med er, kram!

2009-02-18 @ 12:32:10
Postat av: inthemake

Ahh Judas i all ära, men du får ju se TESTAMENT!!! sååå bra..!

2009-02-19 @ 09:51:54
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0